Zimowe, listkowe

Po raz kolejny zmagałam się z brakiem natchnienia. Chociaż tym razem wiedziałam przynajmniej jakich kolorów chcę użyć. Próbowałam kilku rzeczy, ale żadna z nich mi się nie podobała, więc wciąż zaczynałam od początku. W pewnym momencie byłam już tak zdesperowana, że chciałam odtworzyć jeden z pomysłów Pshiiit, a musicie wiedzieć, że kopiowanie cudzych pomysłów naprawdę nie jest moim ulubionym zajęciem. Ale na szczęście w końcu doznałam olśnienia i namalowałam te listki/drzewka/cokolwiek to jest =)

Once again I suffered fom lack of ideas. This time though I at least knew what colours I wanted to use. I tried few things, but didn't like any of them so I was starting over and over again. I was so desperate, that I even wanted to recreate on of Pshiiit's looks, and you must know that recreating other artist's work really isn't my favourite thing to do. But luckily, eventually a nice idea came to me, and I ended up painting these winter leaves/trees/whatever else you think they are =)




Jako bazy użyłam jednego z moich najbardziej ulubionych lakierów wszechczasów - Wibo Extreme Nails 188. Listki stworzyłam za pomocą My Secret: 147 LavenderEveline miniMAX 942 i Golden Rose Rich Color 41.

The base colour is one of my favourite nail polishes ever - Wibo Extreme Nails 188. The leaves are created with My Secret: 147 Lavender, Eveline miniMAX 942 and Golden Rose Rich Color 41.




Och, jeszcze dwie rzeczy: wnętrza listków namalowałam białą farbką akrylową, a kropki lakierem Lovely Classic Nail Polish 25 =)

Och, and two more things: I painted the insides of the leaves with white acrylic paint, and the dots are made with Lovely Classic Nail Polish 25 =)



11 komentarzy:

  1. jestem absolutnie zachwycona, naprawdę masz głowę pełną pomysłów! Mimo że mówisz o braku natchnienia.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, nawet nie wiesz jak miło to słysz...czytać! ^^

      Usuń
  2. Ależ ty malowanki wyprawiasz na tych paznokciach, niech bozia Sabatcie w lakierach wynagrodzi za polecenie bloga u siebie - przeglądam twoje zdobienia i oczom nie wierzę! Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, cieszę się niezmiernie, że tak Ci się podobają!

      Usuń