Wyzwanie spóźnione, ale zadanie wypełnione

Nigdy nie brałam udziału w żadnym nail artowym wyzwaniu, zawsze myślałam, że są zbyt ograniczające - a co jeśli któryś temat mi się nie spodoba? A co jeśli nie zdążę? Wyrzucą mnie z wyzwania? Ostatnio jednak odkryłam nowe wyzwanie - 40 Great Nail Art Ideas - i zdecydowałam się dać mu szansę. Jestem już co prawda trochę spóźniona, ale poniżej znajdziecie zdjęcia mojego zdobienia na Tydzień 1. - Hobbies. Moim największym hobby jest oczywiście malowanie paznokci, ale jakoś nie miałam ochoty malować buteleczek lakieru. Jakiś czas temu odkryłam jednak zentangle i bardzo mi się spodobało, a dodatkowo idealnie nadaje się na zdobienie.

Można powiedzieć, że ten post jest właściwie o dwóch wyzwaniach, chociaż drugie z nich jest tylko dla mnie - moja Druga Połówka była ostatnio w Berlinie i przywiozła mi pamiątki w postaci lakierów, a ja obiecałam, że użyję ich wszystkich do jednego zdobienia - i tak też zrobiłam.

Oto, co dostałam:


I've never participated in any nail art challenge before, I always thought they were too restricting - what if I don't like one of the themes? What if I don't make it on time? Will they kick me out of the challenge? But lately I read about a new challenge - 40 Great Nail Art Ideas - and I decided to give it a chance. I'm already a little late, but here's my mani for the Week 1 - Hobbies. My biggest hobby is obviously painting my nails but I didn't really feel like painting nail polish bottles. I also enjoy zentangle though, I discovered it a while ago, and it seemed like a perfect idea for this mani.

You can say that this post is actually about two challenges, although the second one is only for me - my Other Half has recently been to Berlin and got me some polishes, and I promised to used them all to create one mani - and I did.

Here's what I got:


1. Wzmacniająca baza - ma bardzo wygodny pędzelek nadaje paznokciom piękny połysk:
1. Strengthening base - it has a brush very comfortable to use and gives your nails a beautiful shine:


2. Kolorowe lakiery - mają świetną konsystencję i bardzo poręczny pędzelek, schną dość szybko, a do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy.
2. Colour polishes - they have a great consistency and a very handy brush, they dry pretty fast, and only need two coats to reach the full opacity.


3. Matujący top coat - tutaj niestety się zawiodłam, lakier smuży i schnie bardzo długo, przez co łatwo przez nieuwagę popsuć to, co się zmalowało.
3. Matte top coat - unfortunately a disappontment for me, the polish smudges and need a very long time to dry completely, so you can inadvertently mess up what you've just painted.


4. Płatki nasączone zmywaczem - mają całkiem przyjemny zapach, a do tego są bardzo delikatne, powiedziałabym nawet, że za delikatne, bo trzeba się trochę namęczyć żeby zmyć nimi lakier. Mogę im to jednak wybaczyć, bo oprócz zmywania lakieru bardzo dobrze nawilżają skórki.

4. Nail polish remover pads - they have a quite nice smell, and they're very delicate, maybe even too delicate since it's not very easy to remove nail polish with them. I can forgive it though because despite removing polish they also moisturize cuticles pretty well.


No i w końcu poraz na wyzwaniowe mani:
And now the Challenge part:


Wspomniałam wcześniej, że to mani było inspirowane zentangle, więc może powinnam pokazać Wam niektóre z moich tworów (z mojego Instagrama) =)

I mentioned before that the mani was inspired by zentangle, so maybe I should show you some of my works (from my Instagram) =)




6 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo ładne! piękny gradient.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten gradient jest zdecydowanie jednym z najlepszych jakie udało mi się zrobić =)

      Usuń
  2. Te wzory przypominają mi niektóre kolorowanki, które aktualnie koloruję (tj. kolorowanki dla dorosłych). Mani świetne ;-) piękna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te kolorowanki dla dorosłych często wyglądają właśnie trochę jak zentangle =)
      I dziękuję! ^^

      Usuń
    2. Bo te kolorowanki dla dorosłych często wyglądają właśnie trochę jak zentangle =)
      I dziękuję! ^^

      Usuń
  3. Super! Paznokcie wyszły naprawdę genialnie!!

    OdpowiedzUsuń