[40 GNAI - Your job] Neurologicznie, kognitywistycznie

Zajmuję się trochę grafiką komputerową, ale oobecnie moją główną "pracą" jest bycie studentką, a konkretniej studentką kognitywistyki. Myślałam, że to będzie jeden z tych tematów, które wwolałabym raczej pominąć, bo są zupełnie nie w moim stylu, ale muszę przyznać, że nieźle się bawiłam malując te neurony! 

l do some graphic design but currently my main "job" is still being a student, a cognitive science student to be precise. I thought it would be one of those themes that I would rather skip because they're completely not my style but I actually was having fun painting all these neurons! 


Jako koloru bazowego użyłam lakieru Essie Mezmerised:
As a base colour I used Essie Mezmerised:


Żałuję tylko, że nie wpadłam na to, żeby użyć lakieru z drobinkami przed namalowaniem neuronów... może następnym razem będę mądrzejsza :D

I just wish I would think of using glitter polish before painting the neurons... maybe next time I'll be wiser :D






8 komentarzy:

  1. Very pretty pictures with the blue background really shows off the blue of your pretty nails too :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne!! Neurony <3 I jeny, musisz mieć super studia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki =) A studia niestety tylko brzmią ciekawie, z roku na rok są coraz nudniejsze i mają coraz mniej wspólnego z mózgiem czy neuronami :/

      Usuń
  3. wow, świetne! strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Neuron nails - awesome!! They look amazing, I thought they were stamped!

    OdpowiedzUsuń