Chabrowe, stemplowe

F is for...
fun with reverse stamping

I've made it! This post is only one day late, yaaay! :D
I wanted to use some nice blue shade, and I found this Eveline miniMAX 138 polish. It's a little brighter than the shade I was thinking about, but I like it anyway. Plus, I discovered that somehow having my nails painted with it makes me more focused on the keys when I play the piano. So if you play the piano too, try it, maybe it will work for you as well =)

Udało się! Post spóźniony tylko o jeden dzień, yaaay! :D
Chciałam użyć jakiegoś ładnego niebieskiego koloru i znalazłam ten lakier Eveline miniMAX 138. Jest trochę bardziej jaskrawy niż odcień, o którym myślałam, ale i tak mi się podoba. Dodatkowo, odkryłam, że z jakiegoś powodu kiedy moje paznokcie są nim pomalowane, łatwiej jest mi skupić się na klawiszach kiedy gram na pianinie. Więc jeśli też gracie, spróbujcie, może na Was też tak zadziała =)



I thought about blue because I wanted to use it in a kind of ethno, reverse stamping mani, along with the BC-04 plate from LadyQueen. I was plannig on doing the reverse stamping on every nail, but this stamping plate, as well as the previous one I tried, wasn't very good to work with, so I ended up doing only two accent nails. I'm very disappointed with the BC series stamping plates.

Pomyślałam o kolorze niebieskim, bo chciałam go użyć w trochę etnicznym zdobieniu z reverse stamping, używając do tego płytki BC-04 od LadyQueen. Planowałam zrobić stemple na każdym paznokciu, ale ta płytka, podobnie jak poprzednia, którą wypróbowałam, nie była zbyt skłonna do współpracy, więc skończyło się na tylko dwóch paznokciach z akcentem. Naprawdę zawiodłam się na tych płytkach z serii BC.



***
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from Lady Queen, please remember that you can use the code WEHS15 in order to get 15% off.
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od Lady Queen, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu WEHS15, dostaniecie 15% rabatu.



4 komentarze:

  1. Jaki piękny kolor a z tym zdobieniem to już rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie jest dokładnie ten odcień, o jaki mi chodziło, ale ten też mi się podoba =)

      Usuń