Wypasione, jasnozielone

Sometimes simplicity is the best option. This is why this time I decided to go for quite minimal stripes accent on a delicate mint background.

Czasami najlepszym wyjściem jest prostota. Dlatego też tym razem postanowiłam postawić na dość minimalistyczny pasiasty akcent na delikatnym miętowym tle.




The polish I used as a base colour is Sally Hansen 340 Mint Sorbet.
Lakierem, którego użyłam jako koloru bazowego jest Sally Hansen 340 Mint Sorbet.







By the way, I have great news! Those of you, who follow my Facebook page probably already know that, but I'll write about it here too:

Lately I haven't had much time and I started wondering what I could do to prolong the life of my manis. I thought a great way to do that would be using hybrid polishes, but in order to do that, I'd have to buy a lamp, a bas coat, a top coat, and of course a few colour polishes, and unfortunately all these things are quite pricey so for now I gave this idea up. And this is when I got an e-mail from Madam Glam, who sells gel polishes, asking me to collaborate with them. I'll probably get my first package with their products next week, I can't wait!


Przy okazji, mam świetną wiadomość! Jeśli śledzicie moją stronę na Facebooku to już pewnie wiecie o co chodzi, ale napiszę to jeszcze tutaj:

Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu i w związku z tym zaczęłam zastanawiać się nad jakimś sposobem, który pozwoli mi nosić to, co zmaluję na paznokciach, przez dłuższy czas. Pomyślałam sobie, że niezłym rozwiązaniem byłyby ostatnio bardzo modne hybrydy, ale wiązałoby się to z dodatkowymi zakupami w postaci lampy, bazy, topu, no i kilku kolorowych lakierów, które niestety do najtańszych nie należą. Tak więc pomysł na razie porzuciłam. I właśnie wtedy dostałam maila z propozycją współpracy od Madam Glam - producenta żelowych lakierów utwardzanych lampą LED. Prawdopodobnie dostanę pierwszą paczkę z produktami do recenzji już w przyszłym tygodniu, nie mogę się doczekać!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych, strasznie długo szukałam tego odcienia =)

      Usuń
  2. Masz rację, że minimalizm jest często najładniejszy. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Paczka od Madam Glam już do mnie przyszła, właśnie pracuję dzielnie nad postem =)

      Usuń
  3. minimalizm jest bardzo dobrym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń