Zielone stemple odwrócone

Today I have another great Born Pretty Store stamping plate to show you.
Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejną świetną płytkę do stempli od Born Pretty Store.


But first, great news! Some time ago Mitty - an Australian nail art brand - hosted a contest on Instagram, and the price was becoming one of their revievers. And guess who won :D

Of course I'm so very brilliant that at first I didn't even notice that I won, but thankfully Mitra (the owner of Mitty) sent me a message asking if I'm still interested in reviewing their products. So I finally chose a product that I wanted to try, and Mitty told me that I will also get one extra brush to try - I can't wait to try it!


Ale najpierw, super wiadomość! Jakiś czas temu Mitty - australiska marka produktów do nail artu - zorganizowała na Instagramie konkurs, w którym nagrodą było zostanie recenzentem ich produktów. I zgadnijcie kto wygrał :D 

Oczywiście jestem tak genialna, że z początku w ogóle nie zauważyłam, że wygrałam, ale na szczęście Mitra (właścicielka firmy) wysłała mi wiadomość z pytaniem czy nadal jestem zainteresowana testowaniem ich produktów. No więc w końcu wybrałam sobie produkt, który chciałabym wypróbować, a Mitty powiedziała mi, że oprócz tego dostanę jeden dodatkowy pędzelek - nie mogę się doczekać aż go wypróbuję!


Mitty. Nail Art Tools & Brushes


But let's come back to the plate I used for this mani:
Ale wróćmy do płytki, której użyłam do tego mani:


The plate is Floral BPX-L018, there are many beautiful floral patterns and 3 cute little birds on it, all of them very well carved.

Wspomniana płytka to Floral BPX-L018, jest na niej wiele pięknych kwiecistych wzorów i trzy urocze małe ptaszki, a całość jest bardzo dobrze wygrawerowana.



I'm sure these patterns are great for regular stamping, but I chose this plate mainly for all the reverse stamping possibilities.

Ta płytka z pewnością świetnie się sprawdzi przy zwykłym odbijaniu stempelków, ale ja wybrałam ją głównie ze względu na to, że tak dobrze nadaje się do reverse stampingu.



The base colour is kind of an experiment - I painted two coats of Essie Not just a pretty face, and then one thin coat of Ciaté Cookies & cream on top of  it. And I absolutely love the effect!

Bazowy kolor to taki trochę eksperyment - nałożyłam dwie warstwy Essie Not just a pretty face, a później na wierzch dałam jedną cienką warstwę Ciaté Cookies & cream. I jestem zachwycona efektem!





The leaves are filled with Butter London Dosh.
Listki wypełniłam lakierem Butter London Dosh.



It's defeinitely one of those manis I simply can't stop looking at
To zdecydowanie jedno z tych zdobień, na które po prostu nie mogę przestać patrzeć






***
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.



E D I T :

Of course I took some pictures and forgot to include them in the post - look what a cool effect! I've always been bad at physics, but it sure is awesome ;)

Oczywiście zrobiłam zdjęcia i zapomniałam ich wrzucić do posta - zobaczcie jaki super efekt! Zawsze byłam słaba z fizyki, ale i tak uważam, że jest świetna ;)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Też brałam udział w tym konkursie, ale mnie się nie powiodło :P
    Piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. <3 I też wykorzystuję tę płytkę głównie do "rewersu", ma w sobie coś takiego, że idealnie się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jedna z lepszych płytek do reverse stampingu, w dodatku jaka ładna!

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy! A mani bardzo fajne, takie mega delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czasem dobrze jest sobie odpocząć i pochodzić trochę w takim delikatnym mani ;)

      Usuń
  4. Jesteś mistrzynią cudownie prostych, lecz niebanalnych zdobień. Uwielbiam! ♥

    OdpowiedzUsuń