Ikat na błękicie wygląda wyśmienicie

Today I have another Born Pretty Store UR SUGAR soak-off gel polish to show you. This time it's G002 from the Blue Series.

Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejny żelowy lakier soak-off od Born Pretty Store. Tym razem jest to G002 z serii Blue, czyli śliczny jasny błękit.



I am impressed by this series, because despite the low price, these polishes work really well.
Jestem pod wrażeniem tej serii, bo pomimo niskiej ceny, lakiery sprawują się naprawdę nieźle.



I love the fact that the UR SUGAR polishes come in tiny pots instead of bottles. It gives you a chance to actually use the whole 5ml, without struggling with a brush that doesn't reach the bottom of a nail polish bottle.

Uwielbiam to, że lakiery z UR SUGAR są umieszczone w malutkich słoiczkach, a nie w butelkach. Pozwala to rzeczywiście zużyć całe 5ml, bez męczenia się z pędzelkiem, który nie sięga dna butelki lakieru.




The polish gives you a full coverage with only two quite thin coats:
Lakier daje pełne krycie już po dwóch dość cienkich warstwach:




Of course I couldn't leave it without any nail art, so I painted an energetic ikat pattern:

Oczywiście nie mogłam zostawić samego lakieru bez żadnego nail artu, więc domalowałam energetyczny wzór ikat:





If you want to read more about the UR SUGAR Series or see my previous ikat nail art, make sure to also check these posts:

Jeśli chcecie poczytać więcej o serii UR SUGAR albo zobaczyć moje poprzednie zdobienie ikat, koniecznie sprawdźcie też te posty:


***
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.

13 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam nawet, że BPS ma takie cudo w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wcale nie jest jakaś nowość, z tego co się orientuję, to mają te lakiery już od dawna =)

      Usuń
  2. Piekny kolorek! A to zdobienie dodatkowo go podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się właśnie dobrać do niego jakiś kontrastowy kolor, który go ładnie podkreśli =)

      Usuń
  3. świetna seria, z chęcią bym wypróbowała, a błękit też mi się nawet spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, te maleńkie lakiery są naprawdę tanie, a kolory mają przepiękne! I jest ich aż 110,więc jest z czego wybierać 😃

      Usuń